"อุ๋งอิ๋ง" ที่สุดของที่สุด มาลัยยักษ์ 3 แสนกว่า!

Last updated: 20 มี.ค. 2567  |  85 จำนวนผู้เข้าชม  | 

"อุ๋งอิ๋ง" ที่สุดของที่สุด มาลัยยักษ์ 3 แสนกว่า!

สุดปัง!”อุ๋งอิ๋ง เพชรบ้านแพง” ได้รับพลังรัก ความเอ็นดูออนซอนจากพ่อๆแม่ๆfc ต่อเนื่อง ล่าสุดได้มาลัยยักษ์แผงใหญ่มากๆ 3-4 คนยกคล้องให้บนเวที ที่จ.บุรีรัมย์
.
เป็นมาลัยไลฟ์สด ช่องพ่อกานต์ชัย “อุ๋งอิ๋ง”แคปชั่นว่า “ขอบพระคุณความฮักแพงของพ่อกานต์ชัยและกะความฮักแพงจากพ่อๆแม่ๆfcพลังเงียบพ่อๆแม่ๆบ้านฮักของอิหล่าทุกหลังที่ฮักแพงความฮักของพ่อๆแม่ๆยิ่งใหญ่อีหลีจ้า
.
“ขอบพระคุณที่อยู่สู้มานำหล่าตลอดเด้อจ้า ระยะเวลา1ปีที่ผ่านมาพ่อๆแม่ๆผ่านอุปสรรคหลายๆอย่างมานำหล่า บ่ว่าสิทุกข์หรือสุขทุกคนกะยังสิสนับสนุนหล่ายุตลอด
.
“ขอบพระคุณเด้อจ้าที่เข้ามาเป็นสิ่งสำคัญในชีวิตหล้าขอบพระคุณพ่อกานต์ชัยที่ฮักแพงหล่าเด้อจ้า พ่อคือหนึ่งชีวิตละกะหนึ่งกำลังใจหล่าเด้อจ้าหล่าฮักพ่อเด้อจ้า
.
“ขอบพระคุณชุดจากพ่อบี้ชุดสวยๆเด้อจ้าขอบพระคุณผู้ยุเบื้องหลังทุกคนพ่อโจ แม่นุช บ้านสาวน้อย อาจารย์นักดนตรีทุกคนเด้อจ้าที่ฮักแพงหล่าอิหล่าฮักทุกๆคนเด้อจ้า”
.
ด้าน “พ่อกานต์ชัย” โพสต์ว่า “พ่อกะบ่อมีหยังให้อิหล่าตั้งแต่มื้อแรกที่ลูกเข้ามาจนมาฮอดมื้อนี้ กะมีแต่ความฮักความจริงใจให้อิหล่าอยากเห็นอิหล่าประสพความสำเร็จในถนนเส้นนี้
.
“พ่อกะคอยอยู่ข้างหลังอิหล่าส่งพลังให้ลูกเฮงๆรวยๆตลอดไปฮักแพงกันตลอดไปลูกสู้ๆๆต่อไป” ด้าน “หนุ่มโจ ยมนิล”บอกว่า
.
“ขอบคุณความฮักเเพง ที่มอบให้ลูกสาว 3 เเสนกว่าบาท คืนนี้ ขอให้รวยๆๆเด้อครับ พ่อๆเเม่ๆทุกกำลังใจ ที่มอบให้”

Powered by MakeWebEasy.com
เว็บไซต์นี้มีการใช้งานคุกกี้ เพื่อเพิ่มประสิทธิภาพและประสบการณ์ที่ดีในการใช้งานเว็บไซต์ของท่าน ท่านสามารถอ่านรายละเอียดเพิ่มเติมได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว  และ  นโยบายคุกกี้